مهد کودک هم صدا

نام مجموعه : مهد کودک هم صدا

نام مدیریت : خانم عسکری

آدرس : شریعتی-پایین تر از میرداماد(شمال به جنوب) روبروی بیمارستان مفید کوچه بهشت‌آسا پلاک 1

تلفن :02122848125

موبایل : 09124211626

وب سایت : http://hamsedakids.com

مهدکودک و پیش دبستانی هم صدا

مهد کودک هم صدا در سال۱۳۹۷ با هدف افزایش توانمندی کودکان و تقویت هوش آنها توسط کادر دانش آموخته رشته های مرتبط با آموزش کودکان و بهترین مربیان کودک در خیابان شریعتی تهران تاسیس شده است و یکی از بهترین مهدکودک های شمال تهران می باشد.
مهدکودک هم صدا علاوه بر اینکه تلاش و کوشش خود را در جهت استعداد یابی کودکان قرار داده است، مهم ترین هدف و شعار خود را «شادی حق کودکان است» برگزیده است
افزایش قدرت تکلم کودکان، افزایش دانش آنها، استعدادیابی، پرورش و به کارگیری توانمندی‌ها در کودکان، افزایش هوش و خلاقیت با استفاده از روش‌های بازی های فکری، نمایش، قصه گویی، نقاشی و …، تقویت اعتماد به نفس و تمرکز، به کارگیری خلاقیت کودکان، بررسی اختلالات رفتاری کودکان و رفع آنها، افزایش روابط اجتماعی، آموزش همراه با بازی و ایجاد محیطی با نشاط و برگزاری اردوهای علمی جهت پرورش خلاقیت کودکان همراه با بازی های هوشی، فکرى و هیجانی و شناخت محیط و … از جمله خدماتی هستند که در مهدکودک هم صدا ارائه می‌شوند.

چرا مهدکودک هم صدا؟

کادر مهد کودک هم صدا ، ایجاد فضای صمیمی و هدفمند برای کودکان شما را از وظایف اصلی و بدیهی خویش می دانند زیرا معتقدند تاثیرپذیری کودکان در مهدکودک بسیار بیشتر از تاثیرپذیری آنان در خانواده است.

آموزش در مجموعه هم صدا بر اساس بازی ، موسیقی و فعالیت گروهی کودکان است که روحیه مسئولیت پذیری و کار جمعی را از سنین پایین در کودک نهادینه می کند.

علاوه بر آموزش کودکان در مجموعه هم صدا ،خدمات جانبی مانند: کارگاه های آموزشی ویژه والدین کودکان ، حضور روان شناس کودک جهت مشاوره والدین ، حضور پزشک متخصص کودک جهت ویزیت ماهیانه به صورت رایگان انجام می پذیرد.

در صورتیکه به دنبال مهدکودک در شریعتی و یا خیابان میرداماد هستید، مهدکودک هم صدا را پیشنهاد می کنیم

بازدید کل : 3,497 - بازدید امروز : 1

مهد کودک هم صدا بر روی نقشه